دانلودنرم افزار صفحه نمایش 3 بعدی

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بهترین نرم افزار های اندروید                                                                           آیا می خواهید محیط اندروید خود را با دانلود نرم افزار جالب و زیبا سه بعدی ( ۳D) کنید و از محیط کاربری سریع وکاربردی لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر
۳D Home تجربه ی صفحه ی نمایش سه بعدی در اندروید است .این برنامه رایگان با قابلیت های فراوان و گرافیکی دسکتاپ شما را به طور کامل ۳D با صحنه ها و تم های مختلف و قابل تنظیم تبدیل می کند. شما می توانید در اطراف خانه یعنی صفحه ی اصلی خود به سادگی و به صورت کشویی ,عمودی و افقی حرکت کنید، و شما حتی می توانید چرخش سقف، دیوارها و کف به طور جداگانه را امتحان کنید. شما همچنین می توانید مبلمان ترتیب و تصویر زمینه را انتخاب کنید که و در واقع یک خانه ی واقعی و زیبا با سلایق خود به صورت سه بعدی را برای صفحه ی مانیتور خود طراحی کنید.این برنامه می تواند بهترین میانبر های شما را در خود تعبیه کند تا در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها,بازی ها و فایل های خود دسترسی داشته باشید.                                    دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم: ۱۲٫۲۱ مگابایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 / 5 / 1392برچسب:,

] [ 2:7 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه